Film tar content marketing med storm

20-06-2016

Online-film fortsetter suksessen. Ri på bølgen sammen med oss!

Film har helt klart mange fordeler. For det første skaper film interesse for ditt varemerke og gjør det synlig. Film er blikkfang og enkel å oppfatte. I tillegg er film uten sidestykke når det kommer til potensielle nedslagsfelt - ta for eksempel YouTube eller Facebook. Film deles enkelt og kan kommenteres på, og dersom du engasjerer seerne, vil de bruke lenger tid på din nettside og kanskje også dele filmen. Dette er markedsføringsverdi uten sidestykke!

Ifølge Cisco vil film i løpet av 2017 stå for 69 % av alle forbrukeres internett-trafikk. Med dette i minne, kombinert med alle fordelene ved film, er det vanskelig å se at film ikke skal være fremtidens content marketing.

Film er for alle - både store og små bedrifter. Men husk: for å nå filmens fulle potensiale må de promoteres over flere ulike kanaler. JS Norge hjelper deg med å skape din egen unike film, slik at du kan skille deg ut fra mengden. Bruk film på din nettside, på sosiale medier og i dine e-poster.