Key Account Manager trainee

Vil du trenes opp til å bli en viktig brikke i vår fremtidige salgsstrategi? JS Norge er i sterk vekst og søker etter en resultatdrevet og ambisiøs person til vår Key Account Manager trainee-stilling. Vi har en solid vekststrategi og skal øke antallet medarbeidere med 30% i tiden fremover.

Hva innebærer stillingen

Fra første dag vil du få grundig opplæring og innføring i vårt konsept, produktet vårt og markedet du skal jobbe i. Du får også trening i arbeidsprosessen vår og salgsverktøyet vi bruker. I tillegg kommer du til å jobbe side om side med dyktige og erfarne prosjektkonsulenter, og etter hvert vil du bygge deg opp din egen kundedatabase som du er ansvarlig for.
Vårt mål er å gi deg de verktøyene du trenger for å selv kunne booke møter, avholde kundemøter og følge opp din egen kundeportefølje.

Hva må til for å lykkes hos oss?

For å nå de målene vi har satt oss trenger vi dedikerte og engasjerte medarbeidere med oss på veien. Du må ha evne til å prestere på høyt nivå og ha gjennomslagskraft i møte med ulike mennesker. Resultater trigger deg og du har en utpreget forretningsforståelse. Vi ønsker oss de dyktigste medarbeiderne og ser etter en person med den rette innstillingen. Du trenger ikke erfaring fra salg for å lykkes hos oss.

Dette forventer vi:

  • Du tar oppgavene dine på alvor, og møter dine kunder og kolleger på en seriøs måte
  • Du har stor arbeidskapasitet og liker å ha mange baller i lufta om gangen
  • Du trives i et dynamisk miljø og er tilpasningsdyktig og fleksibel
  • Du behersker norsk godt, skriftlig og muntlig

Er du den vi leter etter?
Om dette passer for deg håper vi du sender oss en søknad og CV ved å klikke "søk".
Søknadsfrist: snarest

Har du spørsmål om stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Ane Frogner Risan på mail: ane@jsnorge.no, eller mobil 468 99 148.

 

Søk

 

JS Norge ble etablert i 1999 og er en del av det internasjonale mediekonsernet JS World Media. Vi er representert i 10 land,  med mer enn 450 ansatte. Vi lager annonsefinansierte Interaktive Brosjyrer spesielt rettet mot målgruppen.