20 kreative teknikker for gjenbruk av innhold for maksimal effect
Ingen grunn til å finne opp hjulet på nytt. Du kan forvandle innholdet ditt til nye formater, innstillinger, kanaler, former og størrelser for å få mest mulig ut av tiden og ressursene dine. Men hvor skal du begynne? Ta en titt på disse 20 kreative teknikkene som kan hjelpe deg med å omforme eksisterende innhold […]
Les merHistoriefortelling: Slik får du innholdet ditt til å leve lykkelig alle sine dager
Er du også lei av uinspirert og kjedelig innhold? Vi skjønner det, det er vi også! Hvis du er tom for magiske ideer for å presentere merkevarens verdi eller et nytt produkt, er det lettere å hoppe over den kreative utfoldelsen og bare få det overstått. Det skjønner vi også. Men bare hør på oss […]
Les merSeks videometrikker å se etter
Markedsføringsverdenen er i rask endring, og det samme er måten videoer konsumeres på. Med forbrukernes endrede forventninger følger også endrede krav til markedsføringsarbeidet ditt. Forbrukerne stoler i økende grad på videoer av anmeldelser, utpakking og produktdemonstrasjoner når de oppsøker merkevaren din. Ifølge undersøkelser ser 66% av forbrukere ser video innhold når de vil lære mer om en […]
Les merHvordan få mest ut av din innholdsmarkedsføring?
Du bruker menger av tid på å produsere alt dette bra innholdet. Kanskje du sender ut nyhetsbrev og deler det på sosiale medier. Men så? Ingenting skjer med det – noen sinne. Hva hvis noen av dine følgere ikke får med seg ditt episke innhold? Eller at nyhetsbrevet var direkte sendt til søppelkassen bare fordi […]
Les merMarkedsføringens egne enhjørning – video – og dette er hvorfor
Video-markedsføringens overtalende statistikk Selv om video ikke er vesle per ubrukt så er investeringen i video voksende. I denne artikkelen skal vi gi statistikken og argumentene for dette. I 2021 brukte en person i gjennomsnitt 16 timer på online video pr uke. Og dette inkluderer ikke online TV tjenester slik som Netflix eller Viaplay etc. En undersøkelse […]
Les mer