
Innblikk
Se nærmere på vår samling av nyttig innsikt og praktiske tips knyttet til alle typer markedsføringsinitiativer – eller vær et skritt foran med den nyeste informasjonen, invitasjoner til arrangementer og oppdateringer direkte i innboksen. Registrer deg her for å motta nyhetsbrevet vårt.

20 enkle ideer til innhold på sosiale medier du kan bruke i dag (med eksempler)
Har du noen gang åpnet appen for sosiale medier, holdt musepekeren over «Nytt innlegg»… og ingenting skjedde? Vi skjønner det. Selv de beste teamene har dager med blank skjerm. Det er fristende å lukke appen og prøve igjen neste uke – men den stillheten bygger seg opp over tid. Jo mindre folk ser deg, desto […]
Les mer
4 website tips: Boost website traffic and keep visitors engaged
I dette blogginnlegget får du fire grunnleggende tips til hvordan du kan få flere besøkende til nettstedet ditt og inspirere dem til å bli der lenger. Jo lenger de besøkende blir på nettstedet ditt, jo mer blir de kjent med og får tillit til merkevaren din. I det lange løp kan tilliten deres føre til […]
Les mer
Gjør markedsføringen magisk med AI-video
Som du allerede vet, er videoer et must i sosiale medier på grunn av deres evne til å engasjere publikum (hvis du vil vite mer om videomarkedsføring, kan du lese med her). Men det tar tid å produsere videoer, og det virker enklere å bare la være å gjøre det. Heldigvis har den raske teknologiske […]
Les mer
20 kreative teknikker for gjenbruk av innhold for maksimal effect
Ingen grunn til å finne opp hjulet på nytt. Du kan forvandle innholdet ditt til nye formater, innstillinger, kanaler, former og størrelser for å få mest mulig ut av tiden og ressursene dine. Men hvor skal du begynne? Ta en titt på disse 20 kreative teknikkene som kan hjelpe deg med å omforme eksisterende innhold […]
Les mer
Historiefortelling: Slik får du innholdet ditt til å leve lykkelig alle sine dager
Er du også lei av uinspirert og kjedelig innhold? Vi skjønner det, det er vi også! Hvis du er tom for magiske ideer for å presentere merkevarens verdi eller et nytt produkt, er det lettere å hoppe over den kreative utfoldelsen og bare få det overstått. Det skjønner vi også. Men bare hør på oss […]
Les mer
Seks videometrikker å se etter
Markedsføringsverdenen er i rask endring, og det samme er måten videoer konsumeres på. Med forbrukernes endrede forventninger følger også endrede krav til markedsføringsarbeidet ditt. Forbrukerne stoler i økende grad på videoer av anmeldelser, utpakking og produktdemonstrasjoner når de oppsøker merkevaren din. Ifølge undersøkelser ser 66% av forbrukere ser video innhold når de vil lære mer om en […]
Les mer
Hvordan få mest ut av din innholdsmarkedsføring?
Du bruker menger av tid på å produsere alt dette bra innholdet. Kanskje du sender ut nyhetsbrev og deler det på sosiale medier. Men så? Ingenting skjer med det – noen sinne. Hva hvis noen av dine følgere ikke får med seg ditt episke innhold? Eller at nyhetsbrevet var direkte sendt til søppelkassen bare fordi […]
Les mer
Markedsføringens egne enhjørning – video – og dette er hvorfor
Video-markedsføringens overtalende statistikk Selv om video ikke er vesle per ubrukt så er investeringen i video voksende. I denne artikkelen skal vi gi statistikken og argumentene for dette. I 2021 brukte en person i gjennomsnitt 16 timer på online video pr uke. Og dette inkluderer ikke online TV tjenester slik som Netflix eller Viaplay etc. En undersøkelse […]
Les mer